Търсиш агротехника?Получи най-добра цена

Оптиком ООД остава в помощ на клиентите си въпреки COVID-19

18.03.2020 г.
7905

Ръководството на Оптиком ООД следи извънредната ситуация и вече предприе мерки за реорганизация на работните процеси с цел да защити и предпази най-ценния си капитал – своите клиенти и своите служители, съобщават от компанията.

Заради въведеното извънредно положение в страната с цел ограничаване епидемията на корона-вирус, считано от понеделник, 16 март 2020 г. до второ нареждане ще работят дистанционно онлайн от домовете си служителите, за които не се налага да присъстват в офиси, търговски обекти и сервизи на компанията, други ще ползват отпуск.

С отговорност и загриженост както за служителите, така и за клиентите си, компанията е ограничила достъпа на външни лица в своите бази. Служителите в обектите работят на смени в намален състав и са инструктирани да спазват лична хигиена и превантивни мерки.

На видими места по обектите в цялата страна са поставени телефонни номера за връзка със служителите на Оптиком, за да бъдат обслужени клиентите без да се осъществява контакт.

От Оптиком съобщават, че е създадена необходимата организация за сервизно обезпечаване на машините с резервни части и насърчават клиентите си да поръчват онлайн на www.kitka.bg, а за заявка на артикули, които не откриват в онлайн-магазина да се обаждат на тел. 0700 20205, 0886 255 622.

Повече подробности и контактна информация ще намерите тук.

© 2020 АгроКлуб - Agroclub.bg
 

Коментари 0

За да коментирате, е нужно да влезете

  • Ростселмаш
    09.03.2020 г.
    8730
    10 дни специални цени на комбайните Rostselmash с подарък пътуване в Русия
    Виж повече

Последвайте АгроКлуб във Фейсбук

AgroClub.bg